:
Ana Sayfa » » Cehennemdeki Başkanlar...

Cehennemdeki Başkanlar...

Resim Linki:
Sitene Ekle:
Foruma Ekle:
Unknown
Kategori :

Obama ,italyan başbakanı ve tayip erdoğan şeytana gitmişler.

obama sormuş: -italya ne zaman dünyanın kıralı olcak? şeytan: -1250 yıl sonra italyan başbakanı ağlamaya başlar: -ben göremicem,ben göremicem

 obama sorar: -amerika ne zaman dünyanın kıralı olcak? şeytan: -1300 yıl sonra obama ağlamaya başlar: -ben göremicem ben göremicem

tayip erdoğan sorar: -biz ne zaman ABye gircez? şeytan ağlamaya başlar: -ben göremicem ben göremicem

Yorum Gönder

 
▲Yukarı Cık | ۩Ana Sayfa | Takip Edin☞ Facebook | Twitter | Blog şeyi
Copyright © 2012-2013. Marjinal Yumurta - All Rights Anonim
Hak iddia edenler mahkemelerde bizi süründürmezseniz gerçekten çok seviniriz.
Yukari Cık